Superfine Pom Pom innesko :)

HEI OG HOPP!

Lilleprinsen har fått en ny prinsesse med på teamet.
Jeg heter Malene er 23 år, oppvokst i Bærum og har tidligere jobbet flere år i barnehage.
Jeg ønsket meg en roligere jobb men samtidig noe som omhandlet barn og da var Lilleprinsen et enkelt valg! 🙂

Min jobb er å ta imot dine ordre fra nettbutikken, pakke og sende de trygt og greit hjem til deg og å ta imot store og små prinser og prinsesser som handler i Lilleprinsen butikken mm. 🙂


Vi har fått inn nye Pom Pom sko som finnes under NYHETER i nettbutikken.
– Jeg har plukket ut mine favoritter. Hvilke er dine? 🙂
13162199_10154568590480288_110229935_n

Velkommen til Lilleprinsen på Bekkestua!

– Malene

 

 

Legg igjen en kommentar

